Podstawy strategii testowania języka Chatbota

Postęp technologii oraz rozwój sztucznej inteligencji spowodował pojawienie się na stronach internetowych firm, działających w sektorach handlowych oraz finansowych chatbotów.

Wraz z tworzeniem tego oprogramowania idzie również jego testowanie oraz kontrola jakości. Niniejszy artykuł prezentuje podstawowe elementy oraz problemy testowania takich aplikacji jak chatbot. Celem artykułu jest przedstawienie ogólnej koncepcji testowania języka chatbotów.

 

Czytaj cały artykuł >>

 

Autor: Marek Żukowicz

CZYTAJ część 2. "Testowanie kontekstu rozmowy chatbota" >>

 
 

Najbliższe terminy szkoleń

 

7-8 listopada - Warszawa

TestComplete od podstaw


7-8 listopada - Kraków

Administracja JIRA na poziomie projektowym


18-20 listopada - Katowice

ISTQB Poziom Podstawowy


18-20 listopada - Kraków

Python dla testerów oprogramowania

 

Partnerzy

Narzędzia testerskie