System sprzedaży miejsc w pociągu dostępny!

System sprzedaży miejsc w pociągu dostępny!
Z radością odnotowujemy, że można już wybierać miejsca w pociągach Intercity. Niby taka oczywistość, a dopiero teraz zagościła w systemie sprzedaży biletów.

Choć podczas kupowania biletu w systemie internetowym znalezienie funkcji wyboru miejsc nie jest łatwe, to sam ekran wyboru jest dość czytelny i łatwy do użycia. Z perspektywy użyteczności można uznać, że to silne 7 na 10. Ekran po wyborze wagonu wygląda jak poniżej.

Z plusów można wskazać:

  •     możliwość wyboru miejsca przy stoliku i określenia, jak chcemy jechać w stosunku do kierunku jazdy (wreszcie!),
  •     dobry opis całego wagonu.

Z drobnych minusów użyteczności można wypunktować:

  •     niezrozumiałą ikonkę dla wagonu ze „strefą ciszy”,
  •     kratkę przy „Pasażer 1” i opis „Wybierz”, które nie do końca są zrozumiałe - pola te uzupełniają się automatycznie po kliknięciu na wybrane miejsce jak widać na zrzucie poniżej.

Wraz z innymi systemami, jakie oferuje Intercity (jak np. „Portal pasażera” informujący o opóźnieniach), mamy już pewną kompletność informatycznego wsparcia dla pasażera.

Powiązane usługi

To powinno Cię zainteresować